Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Tue, 26 Oct 2021 23:21:11 +0200
Dnia Tue, 26 Oct 2021 21:12:24 +0200, Ewa napisał(a):

Hiren's BootCE PE Windows 10

Tu masz wykaz zawartych w nim programów:
https://www.hiren.info/pages/bootcd
Polecam uwadze dział Backup Tools, przypuszczalnie kilka programów by ci
się nadało. Ja bym zaczął od Drive SnapShot 1.40 albo od DiskImage 1.6.
czy CloneDisk 1.9.6. Jak się nimi posłużyć, zapewne znajdziesz info na
stronach twórców tych programów. Zresztą, niech wypowiedzą się praktycy,
bo ja windą od dawna się nie zajmuję :)

Wszystko się zgadza, ale ... w wersji 15.2.
W wersji dla Windows 10 tego nie widzę, nie znajduje tego również
komputer po ściągnięciu z pena.
Cały czas miałam w tyle głowy, że tych narzędzi w wersji 15.2 było
dużo więcej. :-(

Co do tego, że natrafiłam na pena, który się nie bootuje, to nie tak,
bo próby nie są wykonywane w tych samych warunkach (potrzebne F9 lub nie).
Zresztą, to co dopisuje się do listy opcji po zastosowaniu F9
sugeruje UEFI.

Pozdrawiam
Ewa