Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 27 Oct 2021 11:47:57 +0200
Dnia Wed, 27 Oct 2021 11:15:38 +0200, Ewa napisał(a):

> Mam te wszystkie pozycje. Jeszcze raz bardzo dziękuje.

> Doszłam do wniosku, że żeby zrobić bootowalnego pena z wersją
> 15.2 Hiren's (bez F9) muszę zastosować bootowalny obraz ISO EFI
> i zrobić to przy pomocy Rufusa, czyli w sumie tak jak radził
> Adam. Nie wiem tylko gdzie się mam upewnić, że opcja "System"
> (czy jakoś tak wg Adama) zawiera UEFI, ale może to samo się pokaże.

15.2 nie zadziała w UEFI.

Pobierz Sergei Strelec WinPE w wersji angielskiej x64 (albo rosyjskiej,
jeśli wolisz) i nagraj Rufusem

https://sergeistrelec.ru/winpe-10-8-sergei-strelec-english/

To jest obraz hybrydowy, więc będzie działał zarówno przy starcie BIOS, jak
i UEFI. Odpowiednia opcja pajawi się w Rufusie na belce wyboru po prawej
stronie. Teraz piszę z innego kompa, nie mam jak sprawdzić.

--
Pozdrawiam.

Adam