Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 6 Oct 2021 18:26:06 +0200
W dniu 2021-10-05 o 10:20, trybun pisze:
W dniu 03.10.2021 o 21:35, Animka pisze:
W dniu 2021-10-03 o 09:49, trybun pisze:
W dniu 24.09.2021 o 18:11, Animka pisze:
W dniu 2021-09-24 o 09:25, trybun pisze:
Moje urządzenie wielofunkcyjne  ma coś około 10 lat a jest pod W10 bezużyteczne. Aby sama drukarka zadziałała to musiałem sporo nakombinować.

Jaka to była kombinacja, że drukarka zaczęła działać pod Win10?

Starsza wersja sterów.

Aha.

Do monitora HP musiałam zainstalować sterowniki od Visty!  :D

Dobrą drukarkę Lexmark musiałam sprzedać prawie za darmo, bo nie działała już pod nowszym systemem (chyba 7-mką). Albo nie umiałam wtedy pokombinować ze sterownikami, albo ta drukarka w ogóle pod innym systemem już nie chciala działać. Zresztą ciort z nią. Tusze drogie (w/g przelicznika dolara), a pojemnika z kolorem to w ogóle już nie dawało się domowym sposobem napełnić.

Też miałem Lexmarka, pod XP sprawowała się dobrze, miała jednak dużą wadę - tusz potrafił zasychać już po tygodniu nieużywania. Oczywiście oryginalny.

Ta drukarka raczej nie mogla powodować zasychania tuszy. Z boku miala taki specjalny pojemniczek na tusz, którego nie używaleś. Trzeba bylo niestety wybierać: albo czarny, albo kolorowy z czarnym, czyli 1 pojemnik w drukarce. Czarny napełniałam atramentem i lepiej drukowala niz oryginał, ale niestety pojemniki miały głowice, które po paru razach wysiadały i znowu trzeba było kupic z tuszem czarnym.

--
animka