[WINNT] Instalacja aktualizacji KB4592449-x64 W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalacja aktualizacji KB4592449-x64 W10
From: Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu>
Date: Wed, 6 Oct 2021 13:37:28 -0700 (PDT)
Cześć
Od dłuższego czasu na swoim laptopie Lenovo L530 z W10 1903 (18362.959) mam
problem z jakąś aktualizacją. Obstawiam że jest to ta, którą teraz wymieniam w
temacie, KB4592449. Nie mogę jej zainstalować. Za każdym razem po restarcie,
następuje instalowanie a potem wycofywanie.
Pobrałem wersję offline z https://www.catalog.update.microsoft.com/ żeby za
każdym razem nie bawić się w pobieranie. Niestety to też nie pomaga. Efekt ten
sam.
Gdzie szukać przyczyn niepowodzenia instalacji tej poprawki?
Z Podglądu zdarzeń nie korzystam na co dzień, więc pozwoliłem sobie na
wyczyszczenie jego i ponowną instalację poprawki. I będę szukał.

Wcześniej już kilka razy miałem problem z jakąś aktualizacją, ale nigdy nie
sprawdzałem którą. System działał i nie było problemów. Raz po wycofywaniu
poprawki zauważyłem pewne braki w systemie. Jednak było to dość dawno temu.
Pozdrawiam Piotr