Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 4 Oct 2021 15:57:10 +0200
Dnia Sun, 3 Oct 2021 09:45:30 +0200, trybun napisał(a):

> Tu już bym od Ciebie oczekiwał odpowiedzi - co ma na celu wyposażenie
> 10ki w narzędzie mające zapewnić kompatybilność ze starszymi programami.
> Na jakich zasadach to działa, bo do pełni szczęścia wydaje się wystarczy
> tylko to usprawnić.

> Drukarka pracuje, udało się dobrać niededykowany sterownik, ale skaner
> już nie. Jakby jednak nie patrząc Win10 "z urzędu" nie obsługuje tego
> urządzenia.

Tak, jak dla drukarek są różne języki obsługi, tak dla skanerów istnieje
m.in. Twain. W zasadzie bez trudu uda się taki skaner obsłużyć w Win od 98
(a może i 95) do 10 i w linuksach.
Owszem, czasami uzyskuje się taki "generic", czyli np. skaner nie potrafi
skanować obu stron kartki albo ma problem z szybkim podglądem, ale
jakoś-tam działa.

--
Pozdrawiam.

Adam