Re: [WINNT] Firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Mon, 27 Sep 2021 10:03:40 +0200
W dniu 24.09.2021 o 18:48, Animka pisze:
W dniu 2021-09-24 o 17:26, PureNick pisze:
Dnia Fri, 24 Sep 2021 15:48:46 +0200, PureNick napisał(a):

Tu jest wątek dla Linuksa:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1325419

Kicha :) Zrobiłem co kazali na tyle dokładnie na ile zrozumiałem i
nic...

Może to:
https://www.ghacks.net/2009/05/11/how-to-remove-favicons-in-firefox-bookmarks/
Jest opis dla systemmów Linux, Windows i Mac OS.
U mnie spowodowałe że wszystkie pozycje w zakładkach mają z lewej strony
taki sam szary globusik - ni wiem czy to u Ciebie zaoszczędzi miejsce.
Musisz sprawdzić, choć wygląda to na rozwiązanie połowiczne...

Cóż to byłby za g-niany portal, który by nie miał swojej ikonki, swojego znaku rozpoznawczego. Jest jeszcze parę takich portali.
Na pasku adresu mam tylko favicony i nimi otwieram daną stronę.

Oxzywiście, portale powinny mieć swoje znaki rozpoznawcze,
ale w tym wątku mowa jest o czym innym: Jacek Maciejewski
nie chce mieć favicon przed nazwami zakładek, bo szkoda miejsca,
ponieważ Firefox Quantum wyświetla je w sposób nieekonomiczny
i nieergonomiczny. Każdy ma swoje upodobania: Ty lubisz favicony,
nic nam do tego, ktoś inny woli mieć parę wolnych pikseli więcej,
na grupie chodzi o wskazanie rozwiązania problemu. Cy się udało,
to musi ocenić założyciel wątku - bo to jego problem był tematem,
niezależnie czy ktoś inny uważa to za niepotrzebne "widzimisię"
:)

Pozdruffka