Re: [WINNT] Word nie widzi drukarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Word nie widzi drukarki
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Mon, 27 Sep 2021 13:50:05 +0200
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał:

Nie wiemy jak instalowałeś, ale jest taki myk, że drukarkę sieciową instaluje się gdy jest podłączona do sieci i włączona, natomiast drukarkę po USB należy zainstalować przy drukarce odłączonej, a dopiero po zainstalowaniu sterownika podłączyć ją do komputera i
system sobie sam znajdzie sterownik.
Do tego od jakiegoś czasu Win z automatu instaluje "sterowniki uniwersalne", które oferuje wielu producentów drukarek zamiast (obok) sterownika do konkretnego modelu, więc zainstalowany sterownik może być pod zupełnie inną nazwą niż drukarka.

Nie wiecie jak instalowałem? My król? Pisz za siebie. Jak instalowałem opisałem wcześniej:

Sterownik drukarki nie instaluje się prawidłowo. instalator nie widzi
drukarki podłączonej do komputera. Zaptaszkowuję okienko "Instaluj mimo to",
czy coś podobnego i leci dalej. Nie pojawia się panel obsługi HP, w związku
z tym nie mogę wydrukować strony testowej. Tak samo jest na dwóch innych
komputerach z Win 7, ale programy widzą drukarkę i można drukować. A na tym
jednym komputerze nie. Czego szukać? Sterownik ściągnięty od HP, dedykowany
podobno pod Win 7.

Pzdr