Re: [WINNT] Firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 24 Sep 2021 10:41:54 +0200
Dnia Thu, 23 Sep 2021 23:19:06 +0200, PureNick napisał(a):

> Możesz rzucić screenem?

Nie mogę bo ten otwarty katalog nie wychodzi na screenie :)  Opiszę
problem jeszcze raz. Na pasku zakładek można utworzyć katalogi
agregujące jakieś zbliżone tematycznie zakładki. Klikasz na ikonę
takiego katalogu i otwiera się pop-up z listą zakładek zawartych w tym
katalogu. Kiedyś nie były opatrzone ikonkami a teraz są i ich lista się
prawie dwukrotnie wydłużyła choć zakładek jest tyle samo.

ps. Zrobiłem zdjęcie komórą :) https://www.szybkiplik.pl/9kXJZCh7En
--
Jacek
I hate haters.