Re: [WINNT] Firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Fri, 24 Sep 2021 12:53:25 +0200
Dnia Thu, 23 Sep 2021 23:19:06 +0200, PureNick napisał(a):

Ostatnio do Firefoxa wciśnięto paskudny ficzer polegający na dodaniu
ikonki przy każdym linku zmagazynowanym *w katalogach* zakładek.
Wydłużyło to cholernie listy i utrudnia przeglądanie/szukanie. Wie ktoś
może jak to cholerstwo wyłączyć?

Możesz rzucić screenem?

Nie mogę bo ten otwarty katalog nie wychodzi na screenie :)  Opiszę
problem jeszcze raz. Na pasku zakładek można utworzyć katalogi
agregujące jakieś zbliżone tematycznie zakładki. Klikasz na ikonę
takiego katalogu i otwiera się pop-up z listą zakładek zawartych w tym
katalogu. Kiedyś nie były opatrzone ikonkami a teraz są i ich lista się
prawie dwukrotnie wydłużyła choć zakładek jest tyle samo.

ps. Zrobiłem zdjęcie komórą :) https://www.szybkiplik.pl/9kXJZCh7En

Faktycznie, mało to ekonomiczne i ergonomiczne.

Ja uparczie używam Firefoksa sprzed linii Quantum,
czyli tzw. ESR (Extended Support Release), wersja 52.9.
Dawno temu udało mi się znaleźć jedno rozszerzenie,
które całkowicie likwidowało ikony przy zakładkach.
Już od dawna go nie używam i niu mam jego backupu.
Nazywało się bodajże "Un-iconify places", ale chyba
teraz jest nie do znalezienia, albo ja słabo szukam,
poza tym nie wiadomo czy jest dostępne w postaci
kompatybilnej z nowym Firefoksem - WebExtension.

Znalazłem takie coś:
http://www.sephiroth-j.de/1/mozilla/
I takie dwa wątki:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1259492