Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 18 Feb 2021 06:58:32 GMT
Dnia 17.02.2021 pueblo <nomail@nomail.pl> napisał/a:

> Rozumiem, dzięki, ale mam jakąś awersję do Auotoit - kiedyś próbowałem
> coś zautomatyzować i ostatecznie łatwiej mi było zrobić to po prostu na

Ależ ja się nie czepiam, czego Ty używasz i wolisz używać.
Piszę tylko, że wypowiadając się o jakimś narzędziu
(co umie, czego nie umie) dobrze byłoby go znać.

Ja akurat wolę narzędzia skryptowe, bo mogę sam sobie wyrzeźbić
dokładnie takie rozwiązanie, na jakim mi zależy, ale oczywiście
ktoś inny może woleć gotowca.

Niestety gotowego programu nie podpowiem, bo nie znam.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.