Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 17 Feb 2021 08:47:01 GMT
Dnia 16.02.2021 pueblo <nomail@nomail.pl> napisał/a:

> O raczej nie. Kiedyś coś próbowałem auoita i...nie

Raczej tak. Ja zamiast próbować po prostu go używałem
(dość intensywnie) i bez problemu uzyskiwałem okno
zawsze na wierzchu, na przykład własnego à la instalatora.

Powiem więcej, teraz sprawdziłem i działa jak należy,
przynajmniej na Windows 10. Oczywiście okno można
zminimalizować, ale zawsze jest wyświetlane przed
wszystkimi innymi.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.