Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 17 Feb 2021 18:23:30 GMT
Witaj Dominik Ałaszewski, 17 lut 2021 w news:602cd805$0$518$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Raczej tak. Ja zamiast próbować po prostu go używałem
> (dość intensywnie) i bez problemu uzyskiwałem okno
> zawsze na wierzchu, na przykład własnego ? la instalatora.
>
> Powiem więcej, teraz sprawdziłem i działa jak należy,
> przynajmniej na Windows 10. Oczywiście okno można
> zminimalizować, ale zawsze jest wyświetlane przed
> wszystkimi innymi.

Rozumiem, dzięki, ale mam jakąś awersję do Auotoit - kiedyś próbowałem
coś zautomatyzować i ostatecznie łatwiej mi było zrobić to po prostu na
piechotę niż rozkminiać jak to zrobić jakimś kodem.
W tym przypadku polecenie jest proste, ale i tak wolę jakiś programik -
bo może mieć jakieś dodatkowe przydatne funk.
No, chyba że mi powiesz że jest tak dobry, że potrafi przypiąć okno
hwinfo albo men. urządzeń.