Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog
From: Adam Lubszczyk <adam_l@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 18 Feb 2021 22:33:30 -0800 (PST)
poniedziałek, 15 lutego 2021 o 21:18:03 UTC+1 pueblo napisał(a):
> Potrzebuję program lub inny sposób do wymuszenia na dowolnym programie,
> oknie eksploratora, żeby było na wierzchu. Z tym dowolnie to różnie
> będzie, bo kiedyś już paru próbowałem - ale nie pamiętam już który był
> najlepszy.
> Może ktoś używa takiego programu, to poleci.
>
> Nie rozumiem, czego nie ma takiej funkcji już od W 3.11

Jeśli ma to być używane okazyjnie to może wtyczka "Task manager" do Total
Commandera
( uruchamia się ją poprzez otoczenie sieciowe ).
Wyświetla uruchomione procesy i ich drzewo okienek (czyli także kontrolek).
Możesz elementy ukrywać, wyświetlać czy  aktywować.
Jest również opcja Top Most o którą pytasz.

Adam