Re: [WINNT] HP PSC 1317

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HP PSC 1317
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Sun, 7 Feb 2021 11:33:07 +0100
Użytkownik "Kamil"  napisał:

Instalator nie robi partycji zastrzeżonej 100 MB). Jak go zmusić, żeby zrobił?

Ręcznie spartycjonowałem dysk. 100 MB, 60 GB i 180 GB . Nortonem Ghost-em zrobiłem obrazy partycji zastrzeżonej i systemowej działającego systemu i przerzuciłem na ten nowo spartycjonowany dysk. Partycja 100 MB automatycznie uzyskała atrybut zastrzeżonej przez system. Jednak system z tego dysku nie wstaje. Co trzeba zrobić, żeby wstał? Zawartość tej małej partycji jest na obu dyskach identyczna.

Pzdr