Re: [WINNT] HP PSC 1317

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HP PSC 1317
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Fri, 5 Feb 2021 02:15:05 +0100
W dniu 2021-02-03 o 16:19, Kamil pisze:
> Drukarkę HP PSC 1317 podłączyłem do komputera z systemem Win 7 Pro.
> Zainstalowałem sterownik, mogę skanować dokumenty. Natomiast nie działa
> drukowanie. Zakładki w Centrum obsługi "Ustawienia drukarki" i "Przybornik
> drukarki" są nieaktywne. W dokumencie, który chcę wydrukować, a zakładce
> "Drukuj" drukarka nie jest widziana. Widziana jest laserówka Samsung M2020,
> którą również mam. Czy te sterowniki mogą się "gryźć"?

Sterowniki gryźć się nie powinny. Akurat jeśli chodzi o drukarki to
chyba się nie spotkałem z jakimiś problemami, a miałem w systemie dla
kilku różnych urządzeń sterowniki zainstalowane.

Spróbuj ręcznie dodać drukarkę. System traktuje te urządzenia All-in-One
jako osobne urządzenia i skaner wykrywa mu się osobno, a drukarkę jak
drukarkę i każde na wirtualnym porcie chodzi. Jeśli podłączasz przez USB
to masz np. port USB001 dla drukarki, a USB002 dla skanera, a to
wszystko dla urządzenia podłączonego jedną wtyczką do gniazda USB.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/