Re: [WINNT] HP PSC 1317

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HP PSC 1317
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Tue, 9 Feb 2021 23:35:29 +0100
Użytkownik "Adam"  napisał:\

Już Ci kiedyś pisałem, że Norton Ghost nie nadaje się do układu patycji GPT.

Ale to nie jest GPT. Rozwiązanie znalazłem gdzie indziej. Instalator nie utworzy partycji zastrzeżonej jeśli na dysku są inne utworzone partycje podstawowe. I o to chodzi. Usunąłem wszystkie woluminy i instalator utworzył dwie partycje. Zastrzeżoną i systemową, oraz zainstalował system. I teraz wszystko gra. Wcześniej, jak ręcznie utworzyłem te partycje, sklonowany system nie wstawał, ponieważ prawdopodobnie wpisy w MBR i danych partycji zastrzeżonej nie pasowały.

Pzdr