Re: [WINNT] HP PSC 1317

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HP PSC 1317
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 10 Feb 2021 10:56:21 +0100
W dniu 2021-02-09 o 23:35, Kamil pisze:
Użytkownik "Adam"  napisał:\

Już Ci kiedyś pisałem, że Norton Ghost nie nadaje się do układu patycji GPT.

Ale to nie jest GPT. Rozwiązanie znalazłem gdzie indziej. Instalator nie utworzy partycji zastrzeżonej jeśli na dysku są inne utworzone partycje podstawowe. I o to chodzi. Usunąłem wszystkie woluminy i instalator utworzył dwie partycje. Zastrzeżoną i systemową, oraz zainstalował system. I teraz wszystko gra. Wcześniej, jak ręcznie utworzyłem te partycje, sklonowany system nie wstawał, ponieważ prawdopodobnie wpisy w MBR i danych partycji zastrzeżonej nie pasowały.

Jeśli Ghostem kopiujesz dysk-dysk to nic nie robisz na docelowym, ghost sam wszystko robi. Działa to praktycznie zawsze. Trzeba tylko uważać, żeby nie wystartować systemu z podpiętymi obydwoma dyskami, bo się pogryzą UUID.

--
Pozdrawiam.

Adam