Re: [WINNT] [Win 10] Przerobic UEFI na MBR?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Przerobic UEFI na MBR?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 1 Feb 2021 02:50:00 +0100
W dniu 2021-01-23 o 09:28, ąćęłńóśźż pisze:
> Teraz się zastanawiam, jak najlepiej wylistować zainstalowane programy,
> żeby o żadnym nie zapomnieć (w tym o dezaktywacji icencji) - instalację
> staram się przeprowadzać w kolejności wypuszczenia programów
> (przykładowo Office 2003 -> Acrobat X -> MS Essentials 2012).

Używam programu VVV - Virtual Volumes View do robienia wirtualnej kopii
plików i folderów - <http://vvvapp.sourceforge.net/>  Dzięki niemu bez
podłączania dysków, których akurat nie mam pod ręką albo które są na
innym komputerze poza fizycznym zasięgiem wiem, jakie zawierają pliki.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/