Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 04 Dec 2020 14:32:14 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 4 Dec 2020 12:54:22 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <17yrcnuv4en07$.71sh06p5tn1q.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Ostatnio instalowałem W10 na kilku sprzętach w tym na takim który
>natywnie miał Vistę. Trafił do mnie bez dysku, więc nie wiem co było
>ostatnio. W każdym razie, bez względu na to co było, jakoś ten W10 ku
>mojemu zdziwieniu, dostawał autoryzację za każdym razem. Ja tam bym
>zainstalował i sprawdził :) Może MS odpuścił sobie wnikliwość przy
>sprawdzaniu.

W10 musiał już być na tym sprzęcie w wersji zarejestrowanej, z tego powodu się
zarejestrował ponownie(fakt rejestracji na tym sprzęcie jest przechowywany w na
serwerach
MS).
Z W7 to się nie uda bez klucza z nalepki, lub klucza wyciągniętego z rejestru
nawet
uszkodzonego systemu(taka możliwość istnieje dopiero od Wimdpws 8).
Poszukaj, w necie są dostępne opisy procedur odzyskiwania klucza z rejestru w
trybie
offline, jeśli się to nie uda, lub nalepki nie ma czy jest nieczytelna, to po
imprezie.
Nawiasem mówiąc, klucz to połowa sukcesu, musisz też znać wersję, do której ten
klucz
pasuje.