Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2020 19:48:23 +0100
Dnia Mon, 16 Nov 2020 19:05:29 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Witaj w świecie UEFI, zapamiętało sobie.

No i fajno, tak myślałem, ale gdzie ta informacja leży i jak ją lapkowi
wyperswadować? Podejrzewam że przy okazji coś się zapamiętało nie tak i
teraz nie idzie zainstalować żadnej windy.
Odłączam baterię, ogniwko cmos na godzinę (dziś będzie na całą noc) i
dalej to coś jest zapamiętane.
--
Jacek
-I hate haters-