Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2020 17:45:52 +0100
Ostatnio mam wysyp kapryśnych lapków.  Teraz na tapecie Lenovo V110.
Zainstalować linuksa idzie bez żadnego problemu, jak chcesz z DVD czy
pena. Ale każda instalacja windy, a mam kilka instalek w8 oraz w10 i na
DVD i na penie, utyka zaraz po starcie. Pokazuje się ekran z logiem MS
(niebieskim okienkiem)  i kręcącymi się kuleczkami, i tak się kręcą
kwadrans, po czym watchdog robi reset i rzecz sobie w kółko leci.
Próbowałem już chyba wszystkich ustawień w biosie, uefi czy legacy,
resetowałem bios wyjmując źródła prądu, wszystko bez skutku. Ma ktoś
jakiś pomysł?

A one nie miały innej wersji BIOS dla windows, a innej dla normalnych ;) systemów, typu linux?

Podaj, co masz w polu Machine Type Model.

--
Pozdrawiam.

Adam