Re: [WINNT] Menadżer pobierania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Menadżer pobierania
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 10 Oct 2020 19:07:02 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 10 Oct 2020 18:28:36 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f81e168$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Kamil" <nospamtlen.pl>  :

>Dla mnie jest jasne, że FDM sobie w tym przypadku nie poradził. Jak sądzę
>uniemożliwiło mu to oprogramowanie serwera. Admini nie śpią i
>przeciwdziałają nieautoryzoanym "ulepszeniom".

>O.K. Chodzi mi już tylko o wznawianie połączenia.
>
>Pzdr

Jeśli po ściąganiu został aktualnie ściągnięty fragment pliku, to da się ponowić
dociąganie reszty tego pliku(zamiast całości od zera), jest taka sztuczka, w FF
działa(w
innych pewnie też).
- znajdujesz ten pobrany fragment pliku i np dodajesz mu 0(przykładowo) na
końcu nazwy
- ponawiasz ściąganie od zera i robisz pauzę ściągania
- podmieniasz aktualnie ściągany od zera plik na ten fragment ściągnięty
poprzednio(ten z
dodanym zerem na końcu nazwy, czyli kasujesz plik, na którym pauzujesz, z
drugiego pliku
usuwasz zero z nazwy), przeglądarka powinna to zauważyć
- dajesz kontynuację ściągania, przeglądarka powinna rozpocząć ściąganie od
końca pliku,
na który podmieniłeś ściągany od zera fragment.
Tu jest pewien kruczek(dla ściągania pliku na dysk HDD a nie SSD), jeśli ten
plik będzie
mocno pofragmentowany, to możesz dostać błąd pobierania(timeout, przeglądarka
może
stracić sporo czasu przeszukując pliku w celu znalezienia ostatniego prawidłowo
zassanego
fragmentu i serwer zamknie połączenie), w takim wypadku musisz ten plik
zdefragmentować i
ponowić procedurę.

Sprawdzone w FF, resztę przeglądarek mam w dupie.