Re: [WINNT] Menadżer pobierania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Menadżer pobierania
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2020 13:15:32 +0200
W dniu 09.10.2020 o 10:40, Kamil pisze:
Użytkownik "mirekc"  napisał:

Rozszerzenie nie jest potrzebne. Wystarczy w przeglądarce skopiować
adres pliku do schowka, a potem w FDM dodać pobieranie (adres URL sam
się skopiuje do okienka dialogowego). I tyle.

Podaję link do pliku. który chcę ściągnąć. Jeśli masz chwilkę czasu
sprawdź, czy zadziała.

https://k2s.cc/file/e8d180117ae30/a1038130864.mp4

Ściąga się, ale to nie jest link bezpośrednio do pliku. Wszelkie wstępne czynności w tym szykany Captcha trzeba załatwić w przeglądarce i dopiero kiedy się ukaże komunikat „To download this file with slow speed, use this link” skopiować adres z tego linku. Tego żaden download manager nie „przeskoczy”.

Z racji tego że czas ściągania pliku przy niskiej prędkości wyniósłby ponad 5 godz. a nie mam konta w Keep2Share, pozwól że nie będę czekał do końca.