Re: [WINNT] Menadżer pobierania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Menadżer pobierania
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Sat, 10 Oct 2020 18:28:36 +0200
Użytkownik "mirekc"  napisał:

Ten link o którym ja napisałem przechwycił. Ściąganie pliku się rozpoczęło. Twój link też przechwycił ale pobrany plik nie był plikiem mp4, bo to nie był link bezpośrednio do tego pliku. Mam nadzieję, że to jest jasne.

Dla mnie jest jasne, że FDM sobie w tym przypadku nie poradził. Jak sądzę uniemożliwiło mu to oprogramowanie serwera. Admini nie śpią i przeciwdziałają nieautoryzoanym "ulepszeniom".

Serwer ogranicza nie tylko prędkość ale też możliwość tworzenia wielokrotnych połączeń i być może także możliwość wznawiania zerwanego połączenia. FDM tworzy kilka ścieżek (wiem bo widziałem), ale serwer musi to umożliwiać.

O.K. Chodzi mi już tylko o wznawianie połączenia.

Pzdr