Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Thu, 2 Jul 2020 17:27:22 +0200
Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
Ogromne dzięki za szczerość. Ty masz z całą pewnością lepsze wyniki
testów,  więc mając wszystkie dane o moich komputerach napisz mi
łopatologicznie co  mam wpisać w okna logowania w opcji "Włącz
udostępnianie chronione hasłem".  Bez uniwersyteckich wykładów i oceny
mojej inteligencji. Po Tobie się tego  nie spodziewałem.

Przepraszam, ale kończy mi się cierpliwość. Ignorujesz to, co się do Ciebie pisze.

A co do tych
testów. Specjaliści twierdzą, że bez  znajomości sposobu myślenia autora
konkretnego testu nie sposób jest go  poprawnie rozwiązać. A ja nie znam
sposobu myślenia BG i jego ekipy. Jeszcze  raz. Wszystkie dane masz.
Pozdrawiam

Już wszystko napisałem i to kilkukrotnie. Co mam jeszcze zrobić? Wymyśliłeś sobie, że udostępnianie ma działać odwrotnie niż w całej reszcie świata (nie chodzi tylko o Windows) i w to brniesz. BG nic nowego nie wymyślił.

Podsumowując:
1. Jest sobie komputer
2. Komputer ma system.
3. System na konta
4. System ma pliki.
5. Konto ma przydzielone prawa do plików.
6. W systemie tworzony jest udział sieciowy.
7. Konto ma przydzielone prawa do zasobu.
8. Do tego udziału można uzyskać dostęp logując się na TO KONTO. System przydzela dostęp SWOIM KONTOM. 9. Logowanie może nastąpić skądolwiek, z innego komputera, z telewizora, z komórki. NIEZALEŻNIE jakie tam są konta, może nie być żadnych.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/