Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2020 21:53:09 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał"

Już wszystko napisałem i to kilkukrotnie. Co mam jeszcze zrobić? Wymyśliłeś sobie, że udostępnianie ma działać odwrotnie niż w całej reszcie świata (nie chodzi tylko o Windows) i w to brniesz. BG nic nowego nie wymyślił.

Niepotrzebnie wdałem się w jałową polemikę. Nie zauważyłem kiedy zacząłeś mnie obrażać wypisując brednie, że ja czegoś nie rozumiem. UDOSTĘPNIANIE DZIAŁA. Poruszyłem sprawę udostępniania chronionego hasłem. Niepowodzenie skomentowałeś jako ewentualną literówkę. Powtarzam raz jeszcze. NIE MA LITERÓWKI. Sprawdzałem to kilka razy. Zignorowałeś to. Może czegoś nie rozumiesz? Przeczytaj jeszcze raz cały wątek. Tym razem ze zrozumieniem i przestań mnie obrażać. Chcesz się przypodobać chamowi Tyszce? Część Twoich wpisów to odpowiedzi na pytania, których nie zadałem. Żenada.

pzdr