Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2020 17:32:06 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał

Więc chyba też muszę odpuścić skoro nie rozumiesz prostych słów.

Przykro mi, że nie rozumiem. Widocznie dla mnie nie są proste.

Windows kieruje się bardzo prostą logiką, tą samą co inne systemy. Napiszę ostatni raz: system udostępnia zasoby SWOIM użytkownikom (kontom, które ma założone u siebie) a którzy logują się przez sieć ze ZDALNEGO komputera.

Zrobiłem tak jak napisałeś. Odpowiedziałeś, że wygląda na literówkę. Pisałeś, że uparłem się udostępniać zasoby komputerom, a nie użytkownikom. A przecież nie ja wymyśliłem nazwy wyświetlane przez system:

https://d3c414be-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/bogdanacien/Lista%201.jpg?attachauth=ANoY7cqLYyBRMlD_7xgmPgN6gTC_Ojf9xufMf7tLjlSXgOCK5P2Zv3hebExM-tQ-oIQ49-cl7ZYzUPD9GwFfDe4SjX-0gSQVPnJQDg0f3H7kpJP-YnkDjVrAzyGAiptpf-JVVJjXsTHjEWd2OybUOaxFNTWj-PtVGmAePeCRxn7YwwfaPMaLl1K20dkMeGFZ6yw8K-VBay_C6b1btfNXryumnHK4pqlkpA%3D%3D&attredirects=0

Naprowadził mnie konkretnie ąćęłńóśźż:

Wpiszesz "Janek" (w to wielkie białe pole) i klikniesz 'Check names', to zaproponuje pełną prawidłową nazwę np. "Komp2\Janek" (w tej
kolejności, z backslashem

Wpisałem nazwę podana po tej operacji, a mimo to drugi komputer tego nie widzi. Przykro mi, że czegoś nie rozumiem. Czasem człowiek tak sie zakręci, że nie może tego przełamać. Dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam.