Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Thu, 2 Jul 2020 16:49:31 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał:

Wygląda na literówkę w nazwie użytkownika lub haśle.

Nie ma literówki. Sprawdzałem kilkakrotnie.

A  jeśli wyłączę udostępnianie hasłem to co zrobić aby na liście wyboru
na  JANEK-KOMPUTER pojawił się użytkownik komputera USER-KOMPUTER?

Nie wiem co masz na myśli przez wyłączenie udostępniania hasłem

Bardziej precyzyjnie chodzi o "Wyłącz udostępnianie chronione hasłem".

jeden komputer nie wie jacy są użytkownicy na drugim.

I właśnie w tym jest problem. Nie wie komu ja chce udostępnić zasoby, bo przecież nie sobie. Informuję więc ten jeden komputer podając nazwę użytkownika drugiego komputera. Jeśli system będąc w sieci nie jest w stanie tego odnaleźć to ja odpuszczam. Nie ma sensu dalej bić piany. W swojej naiwności sądziłem, że mimo wszystko Windows kieruje się jakąś logiką. Szkoda czasu i klawiatury.

Pozdrawiam