Re: [WINNT] Odinstalowano Microsoft Edge

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odinstalowano Microsoft Edge
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 24 Jun 2020 23:48:27 +0200
On Wed, 24 Jun 2020 19:44:25 +0200, z wrote:

> Wyobraź sobie że ludzie zarabiają na życie pracując przy komputerze a w
> dobie maksymalizacji, optymalizacji sracjiiiii ;-) każde wkurwienie czy
> zwłoka działania to konkretne pieniądze.

To zmień narzędzisa! Ktoś Cię z karabinem przy skroni zmusza do używania
windows?

> Płacę wymagam.

Buuuhahaahhaa!
Ile niby zapłaciłeś? Jaja sobie robisz? Płacę i wymagam to możesz
powiedzieć do majstra Zenka, jak Ci kafelki krzywo kładzie.
Tutaj wybrałeś i kupiłeś system TAKI JAKI JEST, więc zamknij twarz i używaj
za co "zapłaciłeś" lub kup inny, lepszy. A jak nie ma takiego, co zadowoli
wybzdurzone fanaberie to napisz list do Mikołaja, może Ci przyniesie w
grudniu.

> Co mnie obchodzi że 99% amerykańskich gospodyń domowych twierdzi że im
> działa? ;-)

Microsoftu tyle samo obchodzą problemy ostatniej literki alfabetu z
polandii...

--
pozdrawiam
Roman Tyczka