Re: [WINNT] Odinstalowano Microsoft Edge

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odinstalowano Microsoft Edge
From: trybun <LeMxChe@jahu.cb>
Date: Fri, 26 Jun 2020 08:37:00 +0200
W dniu 24.06.2020 o 16:48, Tomaszek pisze:
W dniu 2020-06-23 o 15:01, trybun pisze:
E tam, pochopne działanie pod wpływem chwili.. Nowy Edge to zupełnie niezła przeglądarka.

Mieszane mam uczucia co do Edgde. Pamięci RAM faktycznie zajmuje malutko w porównaniu do FF i chodzi duuuużo szybciej. Ale potrafi mi radośnie zakomunikować, że brakuje pamięci RAM, mimo, że jest ponad połowa wolna. Szybko komunikat jednak znika, nie spowodowało mi to nigdy zawieszenia systemu. Podejrzewam, że Edge'owi nie podoba się to, że nie mam w ogóle pliku wymiany.
Poza tym potrafi się wysypać w najmniej oczekiwanym momencie.
FF co prawda potrafi sobie zająć cały dostępny RAM i jest wolniejszy niż Egde, ale jest super stabilny. Ja nie przypominam sobie, żeby FF się wysypał. Używam eksperymentalnie obok FF, ale na tym etapie Egde nie stanie się moją główną przeglądarką.
System Windows 8.1

U mnie ogólnie wydaje się że moze być konkurencją dla Opery. Jednak ma jakieś dziwne zagrania, z jednej strony jest szybka, ale otwieranie niektórych stron dziwnie długo trwa.