[WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Thu, 25 Jun 2020 11:14:22 +0200
Witam

Mam w LAN dwa komputery. Chciałbym udostępnić zasoby tylko tym dwóm komputerom/użytkownikom. Nie potrafię jednak tego zrobić. Np. na komputerze A mogę udostępnić zasoby użytkownikowi "Nazwa A", co jest bez sensu bo jako użytkownik zalogowany jako "Nazwa A" i tak mam dostęp. Jako kolejnego użytkownika mogę dodać "wszyscy", a nie mogę uprawnić wyłącznie komputera "nazwa B". jakiś czas temu była w opcjach nazwa tego drugiego komputera. Można temu jakoś zaradzić?

Pozdrawiam