Re: [WINNT] Czytnik linii paplilarnych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik linii paplilarnych
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 1 Apr 2020 12:53:19 +0200
On Tue, 31 Mar 2020 22:01:04 +0200, Adam wrote:

> Osobiście jako system roboczy używam Win7. W Win10 dużo moich programów
> przestało działać, ewentualnie już w czasie migracji z Win7 na Win10,
> migrator stwierdził, że tego nie zmigruje, bo nie i już.

I będzie tych programów coraz więcej, przejście na niedorobiony Win10 to
porażka, fakt. Ale trzymanie się Win7 to totalna porażka, bo będziesz i tak
zmuszony do migracji a co nerwów naszarpiesz w Win7 to nie do odrobienia.

> Poza tym w Win10 brakuje kilku fundamentalnych opcji.
> Przykładowo: jest opcja "wyświetlaj spersonalizowane reklamy" albo
> "wyświetlaj reklamy bez personalizacji" a nie ma podstawowej opcji "won
> z reklamami".

O jakich reklamach mówisz, bo nie kumam? Używam W10 i nie kojarze nic
takiego.

> Natomiast z racji nieco większej ilości wolnego czasu i pustego dysku
> NVME zainstalowałem na nim Win10. Próbowałem postawić Win7 na NVME, ale
> zaprzestałem po kilku nieudanych próbach.
> Ponadto z racji zawodu, muszę klientom instalować różne rzeczy na Win10
> (oraz na wersjach serwerowych), więc muszę go też znać.

No właśnie, poza softem nie odpalisz za chwilę żadnego hardware na Win7, to
trup.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka