[WINNT] Jak laczyc sekwencyjne pliki MOV ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak laczyc sekwencyjne pliki MOV ?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 1 Apr 2020 11:30:21 +0200
Kamerka nagrywa w postaci 3-minutowych filmików *.mov, nie całość lecz właśnie
w takich 3-minutowych odcinkach.
Jak najprościej połączyć sekwencję takich plików jeden długi?
Najprostszym rozwiązaniem jest Total Commander (świetnie łączy podobne filmy
*.td), moje pytanie dotyczy nazewnictwa plików.
Kamerka nazywa kolejne 3-minutowe filmiki jak poniżej:
2020_0331_165531_035A.MOV
2020_0331_165831_036A.MOV
czyli rok_miesiącdzień_godzinaminutasekunda_numerkolejnyodwłaczenianagrywaniaA.
(nie wiem co oznacza końcowa litera A zwykle w nazwie jest ale czasem tej A w
nazwie nie ma)
No i standardowo TC takiej sekwencji nie łyka (łykałby końcówki nazw plików
..., x034, x035, x036, ...)
Jakaś podpowiedź?
Nasuwa się podmiana w nazwie wszystkich pliczków czasu na czas rozpoczęcia nagrywania pierwszego pliku i usunięcie końcowego A, wtedy TC pliki o tej samej nazwie z różnica w końcowych cyfrach połączy. Ale może istnieje jakieś inne znacznie lepsze i wygodniejsze narzędzie, np. jakieś z gatunku video, byle bez przepakowywania (przekodowywania ścieżek obrazu i dźwięku)? TC przy łączeniu plików *.ts nie naruszał ani ścieżek dźwiękowych ani napisów (a nie udało mi się to żadnym innym programem do obróbki video, MOV nie próbowałem)