Re: [WINNT] variable frame rate

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] variable frame rate
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 01 Apr 2020 10:05:54 +0100
radekp@konto.pl pisze tak:

> Bo to wujowe jest.

Kurczę mimo tego miliony much nagrywa w variable i nie da się tego
przestawić nigdzie w smartfonie? A może tylko mój Samsung?

> Vegas lubi variable frame rate i idzie mu gładko.

Czyli znakomita większość programów nie lubi?
Rozkminiam ShotCut i on bardzo nie lubi.

> A bitrate 17Mbit/s wcale nie jest wysoki, mój aparat (foto)
> wytwarza 50Mbp/s i to kodekiem XAVC :)

Jest wysoki. Popatrz na zalecenia jutubka. Mój aparat nagrywa
1080p w 35Mbit/s. Kartę i baterię szybko zjada, aparat się nagrzewa.
Same problemy z tym ;)

https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en-GB

--
Piter