Re: [WINNT] variable frame rate

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] variable frame rate
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 01 Apr 2020 22:57:15 +0200
Wed, 01 Apr 2020 10:05:54 +0100, w
<XnsAB9266BA5D347PanElektronik@localhost.net>, PiteR <email@fauszywy.pl>
napisał(-a):

> Kurczę mimo tego miliony much nagrywa w variable i nie da się tego
> przestawić nigdzie w smartfonie? A może tylko mój Samsung?

Taki smartfonowy "feature", równie porąbany jak kiedyś format 3gp.
Pewnie smartfonowa optyka nie wyrabia, więc czasem trzeba dłużej "naświetlić
kliszę".

Nie byłoby to takie złe, gdyby nie powodowało tylu problemów.

> Jest wysoki. Popatrz na zalecenia jutubka. Mój aparat nagrywa
> 1080p w 35Mbit/s. Kartę i baterię szybko zjada, aparat się nagrzewa.
> Same problemy z tym ;)
>
> https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en-GB

To jest bitrate w miarę dobrej telewizji HD...
Youtube pomijam, bo to śmiech, a nie jakość.