Re: [WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Mon, 2 Mar 2020 08:57:48 +0000
W dniu 2020-03-02 o 08:47, pueblo pisze:
Z podobnym zjawiskiem mam do czynienia na laptopie z W10 - i myślałem, że
to uroki W10. Wydaje mi się, że głównie dzieje się tak kiedy laptop był
na baterii i został podłączony, a potem uśpiony. Przypuszczałem że to
kwestia dysku - bo jest tam program quiethdd ograniczający parkowanie
głowic APM
Spróbuj zresetować, czy usunąć i przywrócić, plany zasilania. Przepisy są
w necie.

Też nie to :/
Niestety nie mam żadnego punktu zaczepienia, tym bardziej że czas wybudzenia jest różny, albo jak dzisiaj w nocy wszystko ok.

Chyba jednak przeinstaluje system, co jest trochę problematyczne - korzystam z klawy na BT bo mi zdechła normalna która jest odłączona, więc muszą otwierać laptopa i ją podłączyć tylko po to żeby przestawić bootowanie w biosie. Dlatego staram się znaleźć normalne rozwiązanie problemu.

--
PM