Re: [WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Mar 2020 08:47:37 GMT
Witaj PM, 02 mar 2020 w news:r3ig7u$19fg$1@adenine.netfront.net
napisałeś/aś:

> Zasilanie niema znaczenia, zarówno na baterii jak i na zasilaczu
> jest ten sam efekt.
> Pozatym przez 8 lat nic się nie działo, aż do teraz.

Z podobnym zjawiskiem mam do czynienia na laptopie z W10 - i myślałem, że
to uroki W10. Wydaje mi się, że głównie dzieje się tak kiedy laptop był
na baterii i został podłączony, a potem uśpiony. Przypuszczałem że to
kwestia dysku - bo jest tam program quiethdd ograniczający parkowanie
głowic APM
Spróbuj zresetować, czy usunąć i przywrócić, plany zasilania. Przepisy są
w necie.