[WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Samoczynne wybudzanie Win 7
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Sat, 29 Feb 2020 20:22:54 +0000
Od około dwóch tygodni mam problem z samoczynnym wybudzaniem kompa po uśpieniu. Wybudzenie następuje w czasie kilkunastu sekund do max 6 minut.

Na razie odinstalowałem cały soft i wszystkie poprawki instalowane w tym miesiącu i dupa. Przeinstalowalem driver od grafiki, bo od wczoraj zaczęły się dziać cuda po wybudzeniu - sieczka na ekranie jakby taśma od matrycy była uszkodzona, albo czysty biały ekran.

Niema żadnego urządzenia które ma aktywną opcje budzenia, a wg durnego systemu wybudziłem kompa przyciskiem. Co najciekawsze to hibernacja działa ok, więc to nie wadliwe działanie przycisku powoduje problem. Narazie skłaniam się ku reinstalce systemu, bo w czasie który już zmarnowałem na szukanie przyczyny problemu, przeinstalowałbym system z 5 razy :/

--
PM