Re: [WINNT] Jaki crapware pod Win10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki crapware pod Win10?
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 3 Dec 2019 01:02:38 +0100
W dniu 2019-12-02 o 22:36, User pisze:
Przydałby mi się bardziej rozbudowany opis, ale prosty. Czy znasz adres takiego opisu i mógłbyś podać?
Google mi nie pomógł w szukaniu. Jedyny znaleziony to ten podany wyżej.

Nie znam, ale można zacząć od pomocy. Poza tym trzeba wiedzieć, że tak naprawdę większość tych rzeczy nie odnosi się do autostartu, tylko do różnych miejsc, w których coś może być dodatkowo ładowane, np. pluginy do Internet Explorera. Najważniejsze miejsca to Logon, Scheduled Tasks oraz Services.

Sheduled Tasks to bym wywaliła razem z pluginami IE.

--
animka