Re: [WINNT] Jaki crapware pod Win10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki crapware pod Win10?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 1 Dec 2019 18:48:27 +0100
W dniu 2019-12-01 o 16:12, User pisze:

Ciekawe dlaczego odinstalowanie nie dało oczekiwanego efektu. Czyżby coś jeszcze zostało, co spowalnia komputer?

Nie wnikałem, niby poczyściłem ale nawet myszka się czasami przycinała jak się zamyślił. Diabli wiedzą jak HP tnie instalację i co tam wrzuca aby była uniwersalna bardziej lub mniej dla serii laptopów i różnych sprzętów.

Odnośnie sterowników, czy Windows 10 nie znajdzie ich sobie sam?

Znalazł praktycznie chyba prawie wszystko, z WiFi się połączył itp. Touchpad chyba gestów nie miał bez doinstalowania sterowników. Profilaktycznie wrzucam to co producent daje na swojej stronie bo właśnie może być różnica np w funkcjonalności

Z kawką byłby kłopot, bo dzielą nas setki kilometrów.

No to fakt... jest problem, zdalnym pulpitem nie zrobisz instalacji.
Więc cóż.. odinstalować i próbować wyczyścić. Ewentualnie jeszcze za free jest Wise Care 365 Pro (promocja, licencja Giveaway)

https://dl.comss.ru/download/WiseCare365PRO_544.exe

Pozdrawiam
User

--