[WINNT] Coś mi operacje dyskowe mulą się

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Coś mi operacje dyskowe mulą się
From: jaNus <piszcie.sobie.n@berdyczow.pl>
Date: Sun, 10 Nov 2019 17:51:51 +0100
Nie psować crosspostowania! Niech i Wasze odpowiedzi idą na obie grupy:
pl.comp.os.ms-windows.winnt   &   pl.comp.pecet
        - wszak może gdzieś-w-którejś-komuś też się przyda   :)

        _____________

    No po prostu żółwie tempo w operacjach dyskowych. Dodam, że to od
początku (a przynajmniej odkąd przeszedłem na W-10), ale dopiero teraz
zaczęło mnie to wielce irytować.
C: to SSD, kłopotów zwalniania w nim nie zaobserwowałem, zaś mój
wewnętrzny F: HDD jest podobno szybki, 2TB, czyli nie jakiś staroć,
powinien śmigać!

A on przesyła dane jakby po USB-1! Albo i gorzej. Moooże coś mu w BIOSie
źle ustawiłem, nie wiem, ale i tak bałbym się zmieniać, bo gdy był
zapisywany pod obecnymi ustawieniami, to nowe mogą go uczynić
"niewidzialnym"?

A jeśli to sprawka BIOSu, to na pl.comp.pecet jest jak znalazł   :)

        ________________

Ale jeśli to wina ustawień w Windzie, to z tego co chwytam, nie ma co
ręcznie rzeźbić w g**nie, tylko instaluje się jakiś-tam "odkurzacz".

A jeśli to sprawka W-10, to na pl.comp.os.ms-windows.winnt pasuje  :)

Dodam jeszcze, że winę za to może ponosić BOINC, siedzący w
virtualboxie, i "dociążający" moje i7 niemal do 100%, a i dysków używa.
No ale z natury ma ustawiany najniższy priorytet, czyli do zasobów
wyższy dostęp ma wszystko-cokolwiek-uruchamiam. Tak przynajmniej mówi
teoria.

Możecie polecić jakiś dobry "regulator" Windy (10-ki)? Podobno jest tego
sporo, darmowych też niemało. Ale  najchętniej bym użył takiego, co go
ktoś tu zna, i w razie czego podpowie, jak-i-co w nim pozaptaszać...

Pomożecie?      [ E. Gierek ]
/Zrób to sam/!! [ Adam Słodowy ]

--
Masz potężną moc obliczeniową „na pokładzie”? Podziel się nią z Nauką,
i dołącz do BOINC, systemu przetwarzania rozproszonego (GRID),