Re: [WINNT] Coś mi operacje dyskowe mulą się

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Coś mi operacje dyskowe mulą się
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 11 Nov 2019 14:52:09 +0100
     No po prostu żółwie tempo w operacjach dyskowych. Dodam, że to od
początku (a przynajmniej odkąd przeszedłem na W-10), ale dopiero teraz
zaczęło mnie to wielce irytować.
C: to SSD, kłopotów zwalniania w nim nie zaobserwowałem, zaś mój
wewnętrzny F: HDD jest podobno szybki, 2TB, czyli nie jakiś staroć,
powinien śmigać!

A on przesyła dane jakby po USB-1! Albo i gorzej. Moooże coś mu w BIOSie
źle ustawiłem, nie wiem, ale i tak bałbym się zmieniać, bo gdy był
zapisywany pod obecnymi ustawieniami, to nowe mogą go uczynić
"niewidzialnym"?

A jakie masz transfery przy kopiowaniu dużych plików z HDD na SSD i z powrotem? Ponieważ podstawowa różnica między nimi jest w czasie dostępu, więc największa różnica w szybkości jest kiedy komputer "mieli" dużo drobnych plików.