Re: [WINNT] Pierwsze wrażenia z W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pierwsze wrażenia z W10
From: robot <adresfalszywy@onet.pl>
Date: Mon, 14 Oct 2019 16:38:39 +0200
W dniu 2019-10-14 o 16:02, Trybun pisze:

Ale w tych zwykłych opcjach windowsa?
Czy trzeba instalować coś firm trzecich?

W 10ce. Po prostu w "usługach" trzeba zatrzymać funkcję "Windows Update". A także o ile
masz internet po WiFi, to wybierz w właściwościach sieci "ustaw połączenie jako taryfowe".
Przynajmniej u mnie to działa.

Aha. No to jeszcze nie tak źle. Ale na razie i tak nie widzę powodu żeby
wyłączać.

Działa dobrze mówisz, poczekaj jak zaczniesz wchodzić w detale. A to
niedomagający skaner, a to problemy z drukiem. U mnie nie idzie skonfigurować
ustawienia ikon na pasku zadań, a jeszcze do niedawna dziwiłem się tym co
narzekają na 10kę.

No to problem, bo nie mam drukarki ani skanera.
Poczekam na inne zjawiska.

Jasne, z czasem na pewno zobaczysz niedoróbki systemu. Ja zobaczyłem dopiero po
kilku latach użytkowania.

Kurna, paru latach z dziesiątką. Jak ten czas leci.