Re: [WINNT] Jest szansa na nieoficjalne poprawki dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jest szansa na nieoficjalne poprawki dla Windows 7
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 29 Sep 2019 20:39:07 +0200
W dniu 2019-09-29 o 16:27, JaNus pisze:
W dniu 2019-09-29 o 00:26, scribe pl pisze:
wyobrażasz sobie firmę która w dzisiejszych czasach działa na winNT albo win98??

Jeszcze całkiem niedawno widziałem firmę, w której program do sprzedaży,
był DOS-owy. Widocznie ciągłe przesiadki na kolejne OeSy są dla ludzi
deczko wq*rwiające...

Nadal mam kilku klientów z DOS-owymi programami.
Ale programy są aktualizowane - jak choćby odwrotne obciążenie, PIT 17%, sprawdzanie baz GUS-u i białej listy, itd, itp.
Tyle, że to już ostatni rok - programy zostają zamknięte.

--
Pozdrawiam.

Adam