Re: [WINNT] Jest szansa na nieoficjalne poprawki dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jest szansa na nieoficjalne poprawki dla Windows 7
From: scribe pl <scribepl@gmail.com>
Date: Sun, 29 Sep 2019 08:11:07 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 24 września 2019 10:50:25 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski
napisał:
> 0patch Team planuje wydawanie poprawek dla Windows 7 oraz Windows Server
> 2008 po zakończeniu wsparcia tych systemów przez Microsoft. Poprawki będą
> tworzone przez analizę poprawek wydawanych przez MS dla nowszych wersji
> Windows. Jeśli MS wyda poprawkę, którą zespół 0patch uzna za ważną oraz
> dotyczącą Windows 7, wówczas zostanie wydana wersja dla Win7/2008. Będzie to
> alternatywa dla płatnych poprawek oficjalnych wydawanych po lutym 2020.
>
> https://blog.0patch.com/2019/09/keeping-windows-7-and-windows-server.html
>
> --
> [...]

nie zrozumcie źle, ja też mam zwirtualizowane maszyn za apkami które działają
tylko na xp (produkcja), lub starymi programami sql (win2003)...ale mamy w
firmie plan na migracje, tak aby nie zostać w tyle, nie mowiac juzz o traceniu
energi i czasu na poprawki, łatki inne

w końcu na ulicach też Kamazy i Stary też już w poważnych firmach nie jeżdzą

to że ktoś tam sobie faktury w dosie wystawia to pewnie płaci więcej księgowej
która to i tak do Optimy wrzuca, nie mówiąc o płatniku.

a jak ktoś nie widzi różnicy miedzy win7 a win10, trudno nie każdy musi znać
się na informatyce