Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Tue, 3 Sep 2019 12:49:30 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości
news:llhgbk8y5a2q.p4pdom4n4chl$.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 3 Sep 2019 12:27:52 +0200, Ewa napisał(a):

zassało.
Jak zassać?
Zwyczajnie, jak utworzysz konto na TB (i będzie to zrobione
prawidłowo),
TB po chwili się sam z nim połączy i sam zassie. Jeśli coś zrobisz źle
konfigurując konto  (najczęściej ludzie nie pamiętają haseł), TB
będzie
to komunikował dopóki nie poprawisz. Ostatnio widzę że mailery sporo
zmądrzały i problemy z zakładaniem i konfiguracją kont należą do
przeszłości.
Czyli chodziło Ci o nową/bieżącą pocztę. Konta zakładać
umiem, więc nie spodziewam się tu kłopotów.
Zresztą pisałam o tym, że mogę to zrobić ręcznie.

Nie mam. Konto by się dawno zapchało.
Konto? Masz na myśli pojemność skrzynki na serwerze? Raczej wątpię.
Tak, chodziło mi o miejsce na serwerze. Ja nie wątpię, ja wiem.

:) Na tą chwilę nie wiem co poradzić.
Z Twoich wypowiedzi rozumiem, że coś takiego jak przeniesienie
poczty z OE6 ndo TB nie istnieje. Dziwne, bo istnieje np. do WML.
Chciałam jednak wybrać TB. Teraz się zastanawiam.

Raczej zrezygnuję ze sprawnego korzystania z grup niż z możliwości
przeszukiwania starej poczty.
Chyba, że istnieje program pod Win 10, przy pomocy którego można
by sprawnie przeszukiwać pliki .dbx tam przeniesione (do jakiegoś
folderu). Programowi MailViewer daleko do tego.

Pozdrawiam
Ewa