Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Sep 2019 12:38:55 +0200
Dnia Tue, 3 Sep 2019 12:27:52 +0200, Ewa napisał(a):

> Jak zassać?
Zwyczajnie, jak utworzysz konto na TB (i będzie to zrobione prawidłowo),
TB po chwili się sam z nim połączy i sam zassie. Jeśli coś zrobisz źle
konfigurując konto  (najczęściej ludzie nie pamiętają haseł), TB będzie
to komunikował dopóki nie poprawisz. Ostatnio widzę że mailery sporo
zmądrzały i problemy z zakładaniem i konfiguracją kont należą do
przeszłości.

> Nie mam. Konto by się dawno zapchało.
Konto? Masz na myśli pojemność skrzynki na serwerze? Raczej wątpię. Ale
jeśli miałaś ustawione coś w rodzaju "kasuj posty starsze niż" to bieda
:) Na tą chwilę nie wiem co poradzić. Ale jest okazja do przejrzenia
starych postów i zastanowienia się czy warto je trzymać a nawet
przenosić. Z doświadczenia wiem że więcej niż roczne posty są raczej
niepotrzebne.

--
Jacek
I hate haters.