Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 3 Sep 2019 12:44:49 +0200
Ewa <.@.> napisał(a):
2) pod OE6 mam całą pocztę, w tym kilkanaście folderów
    z podziałem od kogo były e-maile (bez Reguł wiadomości);
    czy da się zrobić export z OE6 na starym laptopie,
    przeniesienie wyeksportowanych plików na nowy laptop
    np. przy pomocy dysku zewnętrznego i zrobienie importu
    do TB tak by przepisały się konta, kontakty i poczta?

1. Możesz wyeksportować wiadomości do plików EML po prostu przeciągając je do folderu na dysku. 2. Jeśli na komputerze jest MS Outlook, to można wyeksportować do PST. Potem PST zaimportować do TB. 3. Zainstalować Windows Live Mail i podobnie jak w 1. przekonwertować DBX na EML, następnie wciągnąć do TB.
https://support.mozilla.org/pl/kb/migracja-poczty-do-thunderbirda

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/