Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Sep 2019 12:01:51 +0200
Dnia Tue, 3 Sep 2019 10:59:59 +0200, Ewa napisał(a):

> Konta ewentualnie mogłabym wpierw utworzyć pod TB
>      "ręcznie". Podobnie mogłabym ostatecznie wprowadzić
>      pod TB "ręcznie" kontakty.
>      Natomiast nie wiem jak przenieść pliki .dbx z OE6 do TB.

Utwórz najpierw konta na TB, zassij pocztę z tych kont i sprawdź co się
zassało.  O ile masz konta POP3 i ustawione w OE niekasowanie poczty na
serwerze o ile nie zostanie skasowana na OE to całą pocztę jaką masz na
OE masz również na serwerze. TB ją zassie i po problemie.
IMO nie da się wprost wykorzystać dbx-ów na potrzeby importu do TB.
--
Jacek
I hate haters.