Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 5 Jul 2019 13:38:30 +0200 (CEST)
"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> Написал в

> W tym przypadku jest to kolejny przykład braku sensownej organizacji pracy,
> co znacznie utrudnia ewentualną koordynację lub przejęcie wysiłków.

Moze i prawda, ale przy takiej jednorazowej instalce w10 z
 wyrzuconym WindowsUpdate czy to ma duze znaczenie?
Wielu rosyjskojezycznych ludzi zainstaluje sobie "raz na zawsze" i
 sa happy :)
Dziala? Dziala! Programy domagajace sie w10 sa content.
Postawic mozna na najnowszym sprzecie bo stery pod w10 sa!
A ewentualne kwestie bezpieczenstwa mozna zapewnic jakims
 antywirusem freeware/donateware itp.

Jedynie jakis Polak ma zagadnienie jak doinstalowac jezyk swoj ;)

> Dziwne jest to, że nawet po swojemu nie robią tego sensownie. W najgorszym
> przypadku może to wyglądać tak, że jest spakowany zipem pakiet dla
> 64-bitowych Windows 10, w skład którego wchodzi programik narzędziowy,

Aaa, czyli mowisz o jakims programie narzedziowym sciagniety z tamtego
sajtu, tak? Jest ich mnostwo o roznej jakosci "obrobki", to fakt.
Ale przeciez robia to amatorzy, hobbystycznie czysto, coz
"darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada" ;)

Ale warto przeszukac, czasem trafiaja sie "perelki"

A ta instalka w10 Lajtowa podoba mi sie, zeby tylko
 jakos dodac lpksetup - i jest super :)

Nawiasem mowiac, z oryginalnym w10 sa wieksze problemy,
jego ZNAMIONOWE "dzialanie" jest dla ludzi o SILNYCH nerwach :D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/